Transport gratuit in Romania

  >   Termeni si Conditii

Termeni si Conditii

UTILIZAREA SITE-ULUI

Accesarea, vizitarea, folosirea sau cumpararea produselor prezentate pe site-ul www.samsonite.ro implica acceptarea termenilor si conditiilor mai jos enumerati.

Pentru a fi informat despre toate conditiile de utilizare ale acestui site, va rugam sa parcurgeti toate sectiunile urmatoare.

GENERAL BUSINESS SYSTEM S.R.L., persoana juridca romana, cu sediul in Bucuresti, Str. Liveni, nr. 43, Sector 4, cu capital social de 200 lei, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sub nr. J40/845/1992, si CIF RO3329718

General Business System  isi rezerva dreptul de a face modificari si actualizari ale acestor termeni si conditii, precum si ale ofertei, fara o notificare prealabila si fara precizarea motivelor. De asemenea, General Business System  isi rezerva dreptul de a corecta eventualele omisiuni si erori in afisare, care pot surveni in urma unor greseli de dactilografie sau erori ale produselor software. Va rugam sa cititi cu atentie termenii si conditiile, de fiecare data cand folositi acest site.

Continuarea folosirii site-ului implica acceptarea modificarilor efectuate. Tot continutul site-ului www.samsonite.ro este proprietatea General Business System  si este aparat de legea pentru protectia drepturilor de autor. Folosirea fara acordul scris al  General Business System a oricaror elemente regasite in site, chiar daca aceste elemente poarta marcaje de protectie, atrage dupa sine consecintele prevazute de legislatia in vigoare.

Pentru a ne sesiza orice incalcare, privind legea pentru protectia drepturilor de autor, ne puteti contacta la contact@gbsystem.ro

EFECTUAREA COMENZILOR

Toate comenzile se vor efectua prin intermediul site-ului samsonite.ro.

Acestea vor fi preluate de catre un reprezentant al General Business System .

In functie de disponibilitatea produselor si a stocului existent, la momentul efectuarii comenzii, o comanda va fi acceptata si va fi livrata în conditiile mentionate la rubrica „EXPEDITIE SI LIVRARE.

Spre evitarea oricaror confuzii, prin „comanda definitiva/comanda acceptata” se se considera/intelege acea comanda, care a fost confirmata de catre reprezentantii societatii prin intemediul postei electronice, mentionandu-se, acolo unde este cazul, si data maxima de livrare a produselor, art. 18 din OUG nr. 34/2014 aplicandu-se corespunzator.

Prin exceptie, se pot efectua si comenzi telefonice, dar care vor fi confirmate tot prin intermediul postei electronice (email), in cazul acceptarii lor, precizandu-se toate conditiile prevazute in O.U.G. nr. 34/2014.

MODALITATEA DE PLATA

Incepand cu data de 11.02.2016 clientii Samsonite pot plati cu cardul online prin intermediul Plati Online

Plata oricarei comenzi definitive/acceptate se va face doar in avans prin transfer bancar, efectuate in baza unei facturi proforme, care va comunicata in momentul acceptarii si definitivarii comenzii.

Plata prin trimitere de cecuri sau prin numerar (in sistem ramburs) nu este posibila si nu se accepta.

Va rugam sa includeti numarul facturii proforme in momentul efectuarii transferului bancar. Va rugam sa virati suma datorata in urmatorul cont IBAN:

ING BANK

RO25INGB0001008209868920

Termenul limita de achitare a facturii proforme este de 48 de ore de la emiterea acesteia.

EXPEDITIE SI LIVRARE

Livrarea se va face in termen de 5 zile lucratoare pentru comenzile finalizate si confirmate pe e-mail si in conditiile in care contul bancar al S.C. General Business System S.R.L. va fi creditat cu suma reprezentand comenzile respective.

COSTURILE DE LIVRARE

Pentru comenzile mai mici de 200 lei, inclusiv, taxele de livrare vor fi de 10 lei, indiferent de greutate. Aceste taxe de livrare sunt valabile pentru acele localitati de destinatie cuprinse in aria de acoperire a firmei de curierat D. P. D..

Pentru toate comenzile care depasesc suma de 200 lei, livrarea va  fi gratuita.

Daca localitatea de destinatie nu se afla in aria de acoperire a firmei de curierat  D. P. D., taxele de  livrare aferente kilometrilor suplimentari vor fi suportate de catre client, acesta fiind informat, in scris, odata cu definitivarea comenzii.

RECEPTIA PRODUSELOR

Receptia se considera ca fiind efectuata in aceeasi zi in care produsul a fost livrat si/sau preluat de catre client sau un reprezentant al acestuia.

Defectele vizibile se reclama in momentul efectuarii livrarii si receptiei produselor. Prin defect vizibil se intelege orice defect care poate fi depistat prin simpla examinare a produsului. Orice reclamatie ulterioara referitoare la acest tip de defecte nu va fi luata in considerare.

ATENTIE: La receptionarea coletului de la curieri, verificati integritatea produselor si a ambalajului. In cazul in care exista produse deteriorate la transport, se intocmeste proces verbal cu reprezentantul firmei de curierat si se returneaza exclusiv produsul deteriorat, care va fi inlocuit gratuit de General Business System. Procesul verbal intocmit de firma de curierat este absolut necesar pentru a putea inlocui produsul deteriorat. Reclamatiile ulterioare cu privire la produse deteriorate nu se iau in considerare.

GARANTIE

Garantia se acorda in functie de specificul fiecarui produs (1 an, 2 ani, 5 ani, 10 ani, etc) de la data cumpararii produsului, cu exceptia anumitor produse. Aceste exceptii sunt declarate pe pagina produselor respective.

General Business System va repara sau inlocui produsul in concordanta cu termenul de garantie si conditiile din acest act de certificatul de garantie, care insoteste fiecare produs.

Garantia se acorda numai pentru defectiuni de productie sau material si nu acopera daune provocate de folosirea necorespunzatoare (cum ar fi transportarea obiectelor neconventionale, neglijenta in manipulare, accidente, contactul cu suprafete abrazive sau cu obiecte taioase şi/sau ascutite, solventi, acizi, uzura normala sau daune provocate prin transport, inclusiv cele datorate de manipunarea serviciilor de transport aerian. Garantia oferita se limiteaza la valoarea produsului.

General Business System este exonerata de obligatia acordarii de garantie in cazul in care se constata ca produsele in cauza au fost manevrate sau depozitate in mod necorespunzator, utilizate in alte scopuri decat cele pentru care au fost fabricate/ vandute, au suferit imersii in lichide, socuri mecanice, termice sau de orice natura sau au intrat in contact cu substante a caror folosire nu este necesara pentru folosire.

Pentru a beneficia de garantie, clientul va trebui: i) sa se prezinte, cu produsul in cauza, la unul dintre magazinele SAMSONITE*; ii) sa prezinte acele documente justificative, care atesta provenienta produsului cat si certificatul de garantie si iii) sa completeze un proces verbal de insotire reclamatie tip, pentru produsele la care se reclama lipsa de conformitate. In lipsa acestora, reclamatia nu va putea fi considerata valida.

* Magazinele SAMSONITE care vor prelua, in conditiile legii, produsele pentru care se reclama existenta lipsei de conformitate:

‣       pentru Bucuresti (preluarea produselor reclamate se va face in cadrul programul de lucru):
          - din cadrul CORA PANTELIMON(Galeria comerciala Esplanada), situat în Bucuresti, Sos. Vergului, nr.20, Sector 2.
          - din cadrul CENTRULUI COMERCIAL BUCURESTI MALL, situat în Bucuresti, Calea Vitan 55-59, Sector 3.
          - din cadrul CENTRULUI COMERCIAL Plaza Romania, situat în Bucuresti, Bd. Timisoara, nr. 26, Sector 6.
          - din cadrul CENTRULUI COMERCIAL ORHIDEEA, situat în Splaiul Independentei nr. 210 - 210B, Sector 6.
pentru restul tarii (preluarea produselor reclamate se va face in cadrul programul de lucru):
          - la toate punctele de lucru, de unde a fost achizitionat produsul respectiv.

CONFIDENTIALITATE

General Business System respecta legile in vigoare privind confidentialitatea datelor; www.samsonite.ro si General Business System  se angajaza sa nu transmita datele personale ale utilizatorilor site-ului catre terti si sa le foloseasca numai in scopul stabilirii contactului cu clientii sai, precum si in scopul informarii acestora asupra aspectelor legate de functionarea site-ului, oferta si politica firmei.

General Business System .si www.samsonite.ro  nu incurajeaza SPAM-ul, nu furnizeaza datele dumneavoastra de contact unor terti (persoane fizice sau juridice), nu vinde, nu ofera, nu face schimb de adrese de e-mail obtinute prin intermediul acestui site, nu divulga adresa dumneavoastra de e-mail altor persoane care acceseaza paginile acestui site, fara acordul dumneavoastra explicit.

 Orice utilizator care a furnizat explicit pe site-ul www.samsonite.ro adresa sa de email poate opta ca aceasta sa fie stearsa din baza de date a www.samsonite.ro. Pentru a sterge informatiile furnizate de dumneavoastra din baza de date, este de ajuns sa ne contactati si sa cereti acest lucru telefonic sau email.


General Business System  este inregistrata si avizata de catre ANSPDCP (Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal) sub nr. de inregistrare 29649.

General Business System  nu isi asuma responsabilitatea pentru pierderile de informatii datorate erorilor sau eventualelor probleme de securitate ale serverului ce gazduieste site-ul nostru cat si actiunilor unor terte persoane.

INFORMARE PRIVIND PROTECTIA SI PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Pentru ca experienta dumneavoastra pe site-ul www.samsonite.ro sa fie completa si pentru a face posibila expedierea si livrarea comenzilor plasate, trebuie sa fiti de acord ca General Business System sa colecteze si sa prelucreze datele inscrise conform cerintelor Legii nr. 677/2001 si ale Legii nr. 506/2004. 

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, General Business System  are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra, un membru al familiei dumneavoastra ori o alta persoana. Scopul colectarii datelor este de a trimite corespondenta, de a onora comenzile si de a realiza statistici proprii. 

Sunteti obligat(a) sa furnizati datele, acestea fiind necesare onorarii comenzii. Refuzul dumneavoastra determina imposibilitatea plasarii pe acest site a comenzii dumneavoastra si prelucrarii ei. Informatiile inregistrate sunt destinate utilizarii de catre operator si sunt comunicate numai urmatorilor destinatari: Serviciul Comercial si Serviciul Marketing - Baze de Date din cadrul firmei General Business System  
Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor*. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la Secretariat, Str. Liveni nr. 43, Sector 4, Bucuresti. De asemenea, va este recunoscut dreptul de a va adresa justitiei. Datele dumneavoastra nu vor fi transferate in alta tara. Daca unele din datele despre dumneavoastra sunt incorecte, va rugam sa ne informati cat mai curand posibil.

*Observatie: orice persoana are dreptul de a se opune, pentru motive legitime, la prelucrarea datelor ce o privesc. Acest drept de opozitie poate fi exclus pentru anumite prelucrari prevazute de lege (de ex.: prelucrari efectuate de serviciile financiare si fiscale, de politie, justitie, securitate sociala). Prin urmare, aceasta mentiune nu poate figura daca prelucrarea are un caracter obligatoriu; orice persoana are, de asemenea, dreptul de a se opune, in mod gratuit si fara nicio justificare, la prelucrarile datelor sale personale in scopuri de marketing direct.