Acest site utilizeaza cookie-uri

Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si anunturile, pentru a oferi functii de retele sociale si pentru a analiza traficul.
De asemenea, le oferim partenerilor de retele sociale, de publicitate si de analize informatii cu privire la modul in care folositi site-ul nostru.
Acestia le pot combina cu alte informatii oferite de dvs. sau culese in urma folosirii serviciilor lor.
Va rugam completati toate campurile pentru activarea alertei

Doresc sa fiu anuntat cand produsul revine in stoc

TERMENI ȘI CONDIȚII

UTILIZAREA SITE-ului

Accesarea, vizitarea, folosirea sau cumpărarea produselor prezentate pe site-ul www.samsonite.ro implică acceptarea termenilor și condițiilor mai jos enumerate.

Pentru a fi informat despre toate condițiile de utilizare ale acestui site, vă rugăm să parcurgeți toate secțiunile următoare.

GENERAL BUSINESS SYSTEM S.R.L. (denumită în continuare”GBS”), este o persoană juridică română, cu sediul social în Str. Oxigenului, nr.2A, Cernica, jud Ilfov, cu un capital social de 200 lei, fiind înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Ilfov sub nr. J23/1597/2022, având codul de înregistrare fiscală RO3329718.

GBS își rezervă dreptul de a face modificări și actualizări ale acestor termeni și condiții, precum și ale ofertei, fără o notificare prealabilă și fără precizarea motivelor. GBS își rezervă dreptul de a corecta eventualele omisiuni și erori în afișare, care pot surveni în urma unor greșeli de dactilografie/tehnoredactare sau erori ale produselor software.

Vă rugăm să citiți cu atenție termenii și condițiile, de fiecare data când folosiți acest site. Continuarea folosirii site-ului implica acceptarea modificărilor efectuate.

Tot conținutul site-ului www.samsonite.ro este proprietatea GBS și este aparat de Legea nr. 8/1996, privind dreptul de autor și drepturile conexe. Folosirea, fără acordul scris al GBS a oricăror elemente regăsite în site, chiar dacă aceste elemente poartă sau nu marcaje de protecție, atrage după sine consecințele prevăzute de legislația în vigoare.

Pentru a ne sesiza orice încălcare, privind legea pentru protecția drepturilor de autor, ne puteți contacta la contact@gbsystem.ro

EFECTUAREA COMENZILOR

Toate comenzile se vor efectua prin intermediul site-ului www.samsonite.ro.

Acestea vor fi preluate de către un reprezentant al GBS.

În funcție de disponibilitatea produselor și a stocului existent, la momentul efectuării comenzii, o comanda va fi acceptată și va fi livrată în condițiile menţionate la rubrica „EXPEDITIE SI LIIVRARE”.

Spre evitarea oricăror confuzii, prin „comanda definitivă/comanda acceptată” se consideră/înțelege acea comandă, care a fost confirmată de către reprezentanții GBS prin intermediul poștei electronice, menționând-se, acolo unde este cazul, și data maxima de livrare a produselor, dispoziţiile art. 18 din OUG nr. 34/2014 aplicându-se corespunzător.

Prin excepție, se pot efectua și comenzi telefonice, dar care vor fi confirmate tot prin intermediul poștei electronice (email), în cazul acceptării lor, precizându-se toate condițiile prevăzute în O.U.G. nr. 34/2014.

MODALITATEA DE PLATĂ

Începând cu data de 25.05.2018, clienții Samsonite au posibilitatea de a plăti comenzile acceptate prin i)intermediul cardului, online, accesând secțiunea Plăți Online; ii)sistem ramburs; iii)prin ordin de plată.

Astfel, plata oricărei comenzidefinitive/acceptate se va face, la alegere, astfel:

  1. prin card, în avans, urmând pașii din secțiunea respectivă, factura fiind emisă în momentul acceptării tranzacției securizate online.

  2. prin ramburs, în momentul livrării comenzii prin serviciul de curierat.

  3. prin transfer bancar, în avans, efectuat în baza unei facturi proforme, factura care se va comunica în momentul acceptării și definitivării comenzii. Vă rugăm să includeți în ordinul de plată (OP), la rubrica explicații, numărul facturii proforme în momentul efectuării transferului bancar. Plata se va efectua în contul RO36WBAN004124820102RO01, deschis la INTENSA SANPAOLO BANK. Termenul limită de achitare a facturii proforme este de 48 de ore de la emiterea acesteia.

PLATA - FACTURARE

Prețurile produselor afișate în cadrul site-ului www.samsonite.ro includ T.V.A. conform legislației în vigoare.

Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în fiecare comandă.

GBS va emite către client o factura pentru produsele livrate, obligația cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii în conformitate cu legislația în vigoare.

Vânzătorul va transmite cumpărătorului factura aferentă comenzii definitive/acceptate, ce conține produsele vândute de GBS, precum şi pentru orice alte plăți aferente Comenzii, exclusiv în format electronic, prin adăugarea facturii în contul cumpărătorului sau prin posta electronică, la adresa de email menționată de cumpărător, dispozițiile art. 319 alin. 4, alin. 20 și alin. 29 din Codul Fiscal aplicându-se în mod corespunzător.

ATENȚIE:

Pentru o corectă comunicare a facturii aferente comenzii, cumpărătorului îi revine obligația de a-și actualiza, ori de câte ori este cazul, datele din contul său și de a accesa informațiile și documentele aferente fiecărei Comenzi, existente în Cont.

Prin această modalitate de comunicare cumpărătorul, accesând contul său de client, va deține o evidență a facturilor emise de GBS, putându-le salva și arhiva la rândul său în orice moment și în orice modalitate, pe care o dorește.

Prin trimiterea comenzii, clientul/cumpărătorul își exprimă acordul să primească facturile în format electronic prin adăugarea acestora de către GBS în contul său de client, prin intermediul poștei electronice, la adresa de e-mail menționată.

EXPEDIȚIE ȘI LIVRARE

Livrarea se va face în termen de 3 zile lucrătoare pentru comenzile finalizate și confirmate pe e-mail.

În situația plăților online sau prin ordin de plată, livrarea se va efectua în termen de 3 zile lucrătoare de la creditarea contului GBS cu suma reprezentând comenzile respective.

În momentul predării comenzii către firma de curierat, implicit a emiterii awb-ului, clientul va primi o notificare în acest sens, prin email, și care va cuprinde numărul de awb și un link cu posibilitatea de tracking (urmărire) de la firma de curierat agreată.

Pentru comenzile cu plata în sistem ramburs, cumpărătorul va primi, în contul său de client, avizul de însoțire a mărfurilor comandate și în curs de livrare, urmând ca, după ce livrarea a fost efectuată cu succes, să primească, în același mod, factura și garanția(ele) aferentă(e).

COSTURI AUXILIARE

Începând cu data de 25.05.2018, costurile de livrare (costuri de manipulare, depozitare și transport), care sunt în cuantum de 30 lei/dus (”one way”), vor fi suportate de către GBS, pentru comenzile definitive/acceptate.

În cazul efectuării unei comenzi, a cărui valoare este mai mica de 500 lei, clientul va suporta doar cheltuielile de transport aferente, care vor fi în cuantum de 15 lei/comandă.

În situația plătii ramburs, când livrarea comenzii a fost efectuată, iar clientul SAMSONITE nu dorește să facă plata comenzii sau nu acceptă produsul(ele) comandat(e), acesta se angajează, în mod irevocabil, la plata costurilor de livrare, dus-întors, care sunt în cuantum de 60 lei (”two way”).

RECEPȚIA PRODUSELOR

Recepția se consideră ca fiind efectuată în aceeași zi, în care produsul a fost livrat și/sau preluat de către client sau un reprezentant al acestuia.

Defectele vizibile se reclamă în momentul efectuării livrării și recepției produselor. Prin defect vizibil se înțelege orice defect care poate fi depistat prin simpla examinare a produsului.

ATENTIE:

La recepționarea coletului de la curier, verificați integritatea produselor și a ambalajului.

Conform art. 1690 Cod Civil, dacă în urma verificării se constată existența unor vicii aparente, cumpărătorul trebuie să îl informeze pe vânzător despre acestea, fără întârziere. În lipsa informării, se consideră ca vânzătorul și-a executat obligația.

 

DREPTUL DE RETRAGERE AL CONSUMATORULUI

 

GBS va asigura Dreptul de Retragere (de returnare a produselor achiziționate prin intermediul site-ului samsonite.ro), în condițiile OUG nr. 34/2014, privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea şi completarea unor acte normative.

Doar acei clienți ai samsonite.ro, care dețin calitatea de consumatori, beneficiază de dreptul de retragere, aceștia putând returna produsele cumpărate prin intermediul site-ului samsonite.ro, în ambalajul original, în termen de 14 zile de la primire, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv.

În acest sens, consumatorul va formula o declarație neechivocă, în care își exprima decizia de retragere din contract si/sau de a returna produsul comandat sau va putea completa acest formular de retragere, care va transmis pe adresa de email contact@gbsystem.ro sau prin intermediul poștei.

În conformitate cu dispoziţiile art. 9 din O.U.G. nr. 34/2014,
consumatorul beneficiază de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract în afara spatiilor comerciale, fără a fi nevoit sa justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri.

În condițiile aplicării dispozițiilor art. 14 alin. 3 din O.U.G. nr. 34/2014, consumatorul va fi responsabil în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor.

GBS va putea percepe taxe suplimentare pentru returnarea acelor produse, la care se vor constata: lipsa sau ruperea etichetelor, lipsa ambalajului original, etc., în vederea readucerii produselor la starea inițială.

În atare condiții, aceste costuri vor fi unele rezonabile pentru consumator.

În conformitate cu art. 13 din O.U.G. nr. 34/2014, GBS va rambursa toate sumele, pe care le-a primit drept plata din partea consumatorului, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului. Plata va fi condiționată de recepționarea produselor sau de prezentarea de către consumator a dovezii, conform căreia acesta a trimis produsele.

Suma rambursată nu va include costul ocazionat de procedura de returnare a produselor, pe care consumatorul îl va suporta, el fiind estimat la maximum 30 lei.

Un produs este considerat folosit atunci când produsul sau ambalajul prezintă urme de uzură (modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi etc);

Aspecte de care trebuie ținut cont atunci când se returnează produsele comandate:

  • produsele trebuie sa fie în stare foarte bună, să nu fie folosite sau uzate;

  • produsele se pot returna doar în ambalajul original fără a fi deteriorate (urme de lovituri sau distrus);

  • în situația în care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie sa fie desfăcut - produsul trebuie returnat sigilat;

  • starea produselor returnate trebuie să fie la fel ca la achiziționarea/primirea lor. Orice semn de uzură existent pe produs sau ambalaj atrage anularea dreptului de retragere;

  • în cazul în care produsul a fost folosit (fie și numai o singură dată) nu mai permite returnarea lor;

Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor, rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării acestora.

Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.

 

ATENȚIE:

    • Consumatorul, în accepțiunea legislației specifice în vigoare (O.G. 21/1992 privind protecția consumatorilor, O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora), este orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații, care acționează în scopuri din afara activității sale comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale.

    • Alți clienți, cu excepția consumatorilor, nu pot beneficia de dreptul de retragere.

POLITICA DE ÎNLOCUIRE A PRODUSULUI ACHIZIȚIONAT

Toţi clienții GBS (indiferent de calitatea acestora, respectiv consumator sau nu), începând cu data de 27.02.2019, vor fi beneficiarii politicii de Înlocuire a Produsului Achiziționat, în următoarele condiții cumulative:

  • în termen de 7 zile, inclusiv data livrării, orice client are posibilitatea solicitării înlocuirii produsului achiziționat prin intermediul site-ului samsonite.ro;

  • schimbarea produsului se va face cu un produs de aceeași valoare cu cel achiziționat sau cu preț mai mare, clientul urmând să plătească doar diferența dintre acestea;

  • nu se va accepta, în vederea schimbării/înlocuirii, ca produsul să fie folosit (fie și numai o singură dată), sau care prezintă modificări fizice, urme de lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, cu sigiliul desfăcut, după caz, sau fără ambalajul original;

  • plata eventualei diferențe de preț se va face prin orice sistem de plată acceptat de GBS (plata electronică, ramburs, O.P.), în condițiile în care clientul a fost informat, în scris (posta electronica), ca înlocuirea/schimbarea produsului este posibilă;

  • predarea/livrarea noului produs se va face numai după achitarea diferenței de preț, după caz;

  • toate taxele de livrare (pentru produse a căror contravaloare depășește 500 lei), aferente înlocuirii produsului achiziționat, vor fi suportate exclusiv de către GBS.

Solicitarea se va face, în scris, prin intermediul poștei electronice, conform formularului pus la dispoziție în acest sens*.

Aceasta facilitate de înlocuire va fi acordată o singură dată, pentru oricare produs achiziționat prin intermediul site-ului samsonite.ro.

Consumatorii, beneficiari ai acestei politici de înlocuire a produselor achiziționate prin intermediul site-ului samsonite.ro, nu vor mai avea dreptul de retragere al consumatorului, drept conferit de prevederile art. 9 din OUG nr. 34/2014.

În situația plătii ramburs, dacă clientul nu va face plata sau nu va accepta produsul solicitat a fi înlocuit, acesta se angajează, în mod irevocabil, la achitarea taxelor de livrare, dus-întors, care sunt în cuantum de 60 lei.

Acesta politica de înlocuire a produselor achiziționate, prin intermediul site-ului samsonite.ro, este o facilitate comercială acordată de GBS, făcând parte din politica de marketing a acesteia, și nu un drept legal al clienților săi.

GARANȚIE

Garanția se acordă în funcție de specificul fiecărui produs (1 an, 2 ani, 5 ani, 10 ani, etc) și se calculează de la data cumpărării produsului, cu excepția anumitor produse. Aceste excepții sunt declarate pe pagina de prezentare a produselor respective.

GBS va repara sau înlocui produsul în concordanță cu termenul de garanție și condițiile specificate în certificatul de garanție, care va însoți fiecare produs.

Garanția se acordă numai pentru defecțiuni de producție sau material și nu acoperă daunele provocate de folosirea necorespunzătoare, cum ar fi transportarea obiectelor neconvenționale, neglijență în manipulare, accidente, contactul cu suprafețe abrazive sau cu obiecte tăioase şi/sau ascuțite, solvenți, acizi, uzura normală sau daune provocate prin transport, inclusiv cele datorate de manipularea serviciilor de transport aerian.

Garanția oferită se limitează la valoarea produsului.

GBS este exonerată de obligația acordării de garanție în cazul în care se constată că produsele în cauza au fost manevrate sau depozitate în mod necorespunzător, utilizate în alte scopuri decât cele pentru care au fost fabricate/ vândute, au suferit imersii în lichide, șocuri mecanice, termice sau de orice natura sau au intrat în contact cu substanțe a căror folosire nu este necesara pentru folosire.

Pentru a beneficia de garanție, clientul va trebui: i) să se prezinte, cu produsul în cauza, la unul dintre magazinele SAMSONITE**; ii) să prezinte acele documente, care atestă plata produsului sau certificatul de garanție (în original și complet întocmit); iii)să completeze un proces verbal de însoțire reclamație tip, pentru produsele la care se reclamă lipsa de conformitate. În lipsa acestora, reclamația nu va putea fi considerata validă și nu va fi analizată.

** Magazinele SAMSONITE care vor prelua, în condițiile legii, produsele pentru care se reclama existenta lipsei de conformitate:

  • pentru Municipiul București, preluarea produselor se va face în cadrul programului de lucru al propriilor magazine, din:

  • CORA PANTELIMON (Galeria Comerciala Esplanada), situat în București, Sos. Vergului nr. 20, Sector 2;

  • pentru restul țării, preluarea produselor se va face de către angajaţii noștri din cadrul magazinelor SAMSONITE din România, cu excepția celor din București, în cadrul programului de lucru al acestora.

CONFIDENȚIALITATE

GBS respectă legislația în vigoare, privind confidențialitatea datelor cu caracter personal.

În acest sens, vă rugăm să accesați capitolul ”POLITICA DE SECURITATE A PRELUCRARILOR DE DATE CU CARACTER PERSONAL” existent pe site-ul nostru.

GBS și www.samsonite.ro nu încurajează SPAM-ul, nu furnizează datele dumneavoastră de contact unor terți (persoane fizice sau juridice), nu vinde, nu oferă, nu face schimb de adrese de e-mail obținute prin intermediul acestui site, nu divulga adresa dumneavoastră de e-mail altor persoane care accesează paginile acestui site, fără acordul dumneavoastră explicit.

GBS este înregistrată și avizată de către ANSPDCP (Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal) sub nr. de înregistrare 29649.

GBS nu își asumă responsabilitatea pentru pierderile de informații datorate erorilor sau eventualelor probleme de securitate ale serverului ce găzduiește site-ul nostru cât și acțiunilor unor terțe persoane.

rev. 004.27.02.2019

Livrari rapide, indiferent de comanda Samsonite Romania utilizeaza cel mai avantajos serviciu de curierat, oferind livrari rapide, oriunde in tara.
Retururi in termen de 14 zile! Cumparaturile de la Samsonite sunt fara risc. Garantam satisfactia oferind retururi la fiecare achizitie.
Plata Securizata Criptarea Secure Socket Layer (SSL) este folosita pentru fiecare tranzactie pentru a ne asigura ca plata se proceseaza in siguranta.
Garantie Globala Samsonite va asigura servicii de garantie pe tot globul, astfel incat bagajul tau sa fie in permanenta langa tine.
NEWSLETTER
Aboneaza-te si te vom tine la curent cu noutatile Samsonite, tehnologiile utilizate, si recomandarile noastre de calatorie.