Transport gratuit in Romania

  >   Termeni si Conditii

Termeni si Conditii

UTILIZAREA SITE-ului
Accesarea, vizitarea, folosirea sau cumpararea produselor prezentate pe site-ul www.samsonite.ro implica acceptarea termenilor si conditiilor mai jos enumerate.
Pentru a fi informat despre toate conditiile de utilizare ale acestui site, va rugam sa parcurgeti toate sectiunile urmatoare.
GENERAL BUSINESS SYSTEM S.R.L. (denumita în continuare”GBS”), este o persoana juridica romana, cu sediul in Bucuresti, Str. Liveni, nr. 43, Sector 4, cu capital social de 200 lei, fiind inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sub nr. J40/845/1992, avand codul de inregistrare fiscala RO3329718.
GBS isi rezerva dreptul de a face modificari si actualizari ale acestor termeni si conditii, precum si ale ofertei, fara o notificare prealabila si fara precizarea motivelor. GBS isi rezerva dreptul de a corecta eventualele omisiuni si erori in afisare, care pot surveni in urma unor greseli de dactilografie/tehnoredactare sau erori ale produselor software.
Va rugam sa cititi cu atentie termenii si conditiile, de fiecare data cand folositi acest site. Continuarea folosirii site-ului implica acceptarea modificarilor efectuate.
Tot continutul site-ului www.samsonite.ro este proprietatea GBS si este aparat de Legea nr. 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe Folosirea, fara acordul scris al GBS a oricaror elemente regasite in site, chiar daca aceste elemente poarta sau nu marcaje de protectie, atrage dupa sine consecintele prevazute de legislatia in vigoare.
Pentru a ne sesiza orice incalcare, privind legea pentru protectia drepturilor de autor, ne puteti contacta la contact@gbsystem.ro
EFECTUAREA COMENZILOR
Toate comenzile se vor efectua prin intermediul site-ului samsonite.ro.
Acestea vor fi preluate de catre un reprezentant al GBS.
In functie de disponibilitatea produselor si a stocului existent, la momentul efectuarii comenzii, o comanda va fi acceptata si va fi livrata în conditiile mentionate la rubrica „EXPEDITIE SI LIIVRARE”.
Spre evitarea oricaror confuzii, prin „comanda definitiva/comanda acceptata” se considera/intelege acea comanda, care a fost confirmata de catre reprezentantii GBS prin intemediul postei electronice, mentionandu-se, acolo unde este cazul, si data maxima de livrare a produselor, dispozitiile art. 18 din OUG nr. 34/2014 aplicandu-se corespunzator.
Prin exceptie, se pot efectua si comenzi telefonice, dar care vor fi confirmate tot prin intermediul postei electronice (email), in cazul acceptarii lor, precizandu-se toate conditiile prevazute in O.U.G. nr. 34/2014.
MODALITATEA DE PLATA
Incepand cu data de 25.10.2017, clientii Samsonite au posibilitatea de a plati comenziile acceptate prin i) intermediul cardului, online, accesand sectiunea Platii Online; ii) sistem ramburs; iii) prin ordin de plata.
Astfel, plata oricarei comenzi definitive/acceptate se va face, la alegere, astfel:
  1. prin card, in avans, urmand pasii din sectiunea respectivă, factura fiind emisă in momentul acceptarii tranzactiei securizate online.
  2. prin ramburs, în momentul livrarii comenzii prin serviciul de curierat.
  3. prin transfer bancar, in avans, efectuat in baza unei facturi proforme, factura care se va comunica in momentul acceptarii si definitivarii comenzii. Va rugam sa includeti, in OP la rubrica explicatii, numarul facturii proforme in momentul efectuarii transferului bancar. Plata se va efectua in contul IBAN RO25INGB0001008209868920, deschis la ING BANK. Termenul limita de achitare a facturii proforme este de 48 de ore de la emiterea acesteia.
EXPEDITIE SI LIVRARE
Livrarea se va face in termen de 5 zile lucratoare pentru comenzile finalizate si confirmate pe e-mail.
In situatia platilor online sau prin ordin de plata, livrarea se va efectua in termen de 5 zile lucratoare de la creditarea contului GBS cu suma reprezentand comenzile respective.
COSTURI AUXILIARE
Costurile de livrare, care sunt în cuantum de 30 lei/dus (”one way”), vor fi suportate de catre GBS, indiferent de valoarea comenzii definitive/acceptatre si livrate.
In situatia platii ramburs, cand livrarea comenzii a fost efectuata, iar clientul SAMSONITE nu face plata/nu accepta produsul(ele) comandat(e), acesta se angajeaza, în mod irevocabil, la plata taxelor de livrare, dus-intors, care sunt în cuantum de 60 lei (”two way”).
RECEPTIA PRODUSELOR
Receptia se considera ca fiind efectuata in aceeasi zi, in care produsul a fost livrat si/sau preluat de catre client sau un reprezentant al acestuia.
Defectele vizibile se reclama in momentul efectuarii livrarii si receptiei produselor. Prin defect vizibil se intelege orice defect care poate fi depistat prin simpla examinare a produsului.
ATENTIE: la receptionarea coletului de la curier, verificati integritatea produselor si a ambalajului. Conform art. 1690 Cod Civil, daca in urma verificarii se constata existenta unor vicii aparente, cumparatorul trebuie sa il informeze pe vanzator despre acestea fara intarziere. In lipsa informarii, se considera ca vanzatorul si-a executat obligatia.
DREPTUL DE RETRAGERE AL CONSUMATORULUI
GBS va  asigura dreptul de retragere (de returnare a produselor achizitionate prin intermediul site-ului samsonite.ro) in conditiile OUG nr. 34/2014, privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea şi completarea unor acte normative
Doar acei clienti ai samsonite.ro, care detin calitatea de consumatori, beneficiaza de dreptul de retur, acestia putand returna produsele cumparate prin intermediul site-ului samsonite.ro, in ambalajul original, in termen de 14 zile de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.
In acest sens, consumatorul va formula o declaratie neechivocă, in care isi exprima decizia de retragere din contract si/sau de a returna produsul comandat sau va putea completa acest formular de retragere, care va transmis pe adresa de email retur@gbsystem.ro sau prin intermediul postei.
In conformitate cu dispozitiile art. 9 din O.U.G. nr. 34/2014,
consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri.
In conditiile aplicarii dispozitiilor art. 14 alin. 3 din O.U.G. nr. 34/2014, consumatorul va fi responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi functionării produselor.
GBS va putea percepe taxe suplimentare pentru returnarea acelor produse, la care se vor constata: lipsa sau ruperea etichetelor, lipsa ambalajului original, etc., in vederea readucerii produselor la starea initiala. In atare conditii, aceste costuri vor fi unele rezonabile pentru consumator.
In conformitate cu art. 13 din O.U.G. nr. 34/2014, GBS va rambursa toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea consumatorului, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului. Plata va fi conditionata de receptionarea produselor sau de prezentarea de catre consumator a dovezii, conform careia acesta a trimis produsele.
Suma rambursata nu va include costul ocazionat de procedura de returnare a produselor, pe care consumatorul il va suporta, el fiind estimat la maximum 30 lei.
Un produs este considerat folosit atunci cand:
  • Produsul sau ambalajul prezinta urme de uzura (modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi etc);
  • Date de care trebuie tinut cont atunci cand se returneaza produsele comandate:
  • Produsele trebuie sa fie in stare foarte buna, sa nu fie folosite sau uzate;
  • Produsele se pot returna doar in ambalajul original fara a fi deteriorate (urme de lovituri sau distrus);
  • In situatia în care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie sa fie desfacut - produsul trebuie returnat sigilat;
  • Starea produselor returnate trebuie sa fie la fel ca la achizitionarea/primirea lor. Orice semn de uzura existent pe produs sau ambalaj atrage anularea dreptului de returnare;
  • In cazul în care produsul a fost folosit (fie si numai o singura data) nu mai permite returnarea lor;
  • Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor, rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor;
Alti clienti, cu exceptia consumatorilor, nu pot beneficia de dreptul de retragere pe care GBS il faciliteaza.
POLITICA DE INLOCUIRE A PRODUSULUI ACHIZITIONAT
Toti clientii SAMSONITE, incepand cu data de 25.10.2017, vor fi beneficiarii politicii de inlocuire a produselor achizitionate prin intermediul site-ului samsonite.ro, in urmatoarele condiții cumulative:
  1. in termen de 14 zile, inclusiv data livrarii, orice client are posibilitatea solicitării schimbarii produsului achizitionat prin intermediul site-ului samsonite.ro;
  2. schimbarea produsului se va face cu un produs de aceasi valoare cu cel achizitionat sau cu pret mai mare, clientul urmand sa plateasca doar diferenta dintre acestea;
  3. nu se va accepta, in vederea schimbarii/inlocuirii, ca produsul sa fie folosit (fie si numai o singura data), sau care prezinta modificari fizice, urme de lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, cu sigiliul desfacut, dupa caz, sau fara amblajul original;
  4. plata eventualei diferente de pret se va face prin orice sistem de plata acceptat de GBS (plata electronică, ramburs, O.P.), în conditiile în care clientul a fost informat, în scris (posta electronica), ca inlocuirea/schimbarea  produsului este posibilă;
  5. predarea/livrarea noului produs se va face numai dupa achitarea diferentei de pret, dupa caz;
  6. toate taxele de livrare,  aferente inlocuirii produsului achizitionat, vor fi suportate exclusiv de către GBS.
Solicitarea se va face, in scris, prin intermediul postei electronice, conform formularului pus la dispozitie în acest sens*.
Aceasta facilitate de inlocuire va fi acordata o singura data, pentru oricare produs achizitionat prin intermediul site-ului samsonite.ro.
Consumatorii, beneficiari ai acestei politici de inlocuire a produselor achizitionate prin intermediul site-ului samsonite.ro, nu vor mai avea dreptul de retragere al consumatorului, drept conferit de prevederile art. 9 din OUG nr. 34/2014.
In situatia platii ramburs, daca clientul SAMSONITE nu va face plata sau nu va accepta produsul solicitat a fi inlocuit, acesta se angajeaza, în mod irevocabil, la achitarea taxelor de livrare, dus-intors, care sunt în cuantum de 60 lei.
Acesta politica de inlocuire a produselor achizitionate prin intermediul site-ului samsonite.ro este o facilitate acordata de GBS, facand parte din politica de marketing a acesteia, si nu un drept legal al clientilor sai.
GARANTIE
Garantia se acorda in functie de specificul fiecarui produs (1 an, 2 ani, 5 ani, 10 ani, etc) și se calculeaza  de la data cumpararii produsului, cu exceptia anumitor produse. Aceste exceptii sunt declarate pe pagina de prezentare a produselor respective.
GBS va repara sau inlocui produsul in concordanta cu termenul de garantie si conditiile specificate in certificatul de garantie, care va insoti fiecare produs.
Garantia se acorda numai pentru defectiuni de productie sau material si nu acopera daune provocate de folosirea necorespunzatoare, cum ar fi transportarea obiectelor neconventionale, neglijenta in manipulare, accidente, contactul cu suprafete abrazive sau cu obiecte taioase şi/sau ascutite, solventi, acizi, uzura normala sau daune provocate prin transport, inclusiv cele datorate de manipunarea serviciilor de transport aerian.
Garantia oferita se limiteaza la valoarea produsului.
GBS este exonerata de obligatia acordarii de garantie in cazul in care se constata ca produsele in cauza au fost manevrate sau depozitate in mod necorespunzator, utilizate in alte scopuri decat cele pentru care au fost fabricate/ vandute, au suferit imersii in lichide, socuri mecanice, termice sau de orice natura sau au intrat in contact cu substante a caror folosire nu este necesara pentru folosire.
Pentru a beneficia de garantie, clientul va trebui: i) sa se prezinte, cu produsul in cauza, la unul dintre magazinele SAMSONITE**; ii) sa prezinte acele documente care atestă plata produsului sau certificatul de garantie (în original și complet întocmit); iii) sa completeze un proces verbal de insotire reclamatie tip, pentru produsele la care se reclama lipsa de conformitate. In lipsa acestora, reclamatia nu va putea fi considerata valida si nu va fi analizata.
** Magazinele SAMSONITE care vor prelua, in conditiile legii, produsele pentru care se reclama existenta lipsei de conformitate:
  • pentru Municipiul București, preluarea produselor se va face în cadrul programului de lucru al propriilor magazine, din:
  • CORA PANTELIMON (Galeria Comerciala Esplanada), situat în Bucuresti, Sos. Vergului nr. 20, Sector 2;
  • CENTRULUI  COMERCIAL BUCUREȘTI MALL, situat în Bucuresti, Calea Vitan 55-59, Sector 3;
  • COMPLEXULUI COMERCIAL PLAZA ROMANIA, situat în Bucuresti, Bd. Timișoara nr. 26, Sector 6;
  • CENTRULUI COMERCIAL ORHIDEEA, situat in Splaiul Independentei nr. 210 - 210B, Sector 6.
  • pentru restul tarii, preluarea produselor se va face de catre angajatii nostri din cadrul magazinelor SAMSONITE din Romania, cu exceptia celor din Bucuresti, în cadrul programului de lucru al acestora.
CONFIDENTIALITATE
GBS respecta legile in vigoare privind confidentialitatea datelor.
GBS si www.samsonite.ro se angajaza sa nu transmita datele personale ale utilizatorilor site-ului catre terti si sa le foloseasca numai in scopul stabilirii contactului cu clientii sai, precum si in scopul informarii acestora asupra aspectelor legate de functionarea site-ului, oferta si politica firmei.
GBS si www.samsonite.ro nu incurajeaza SPAM-ul, nu furnizeaza datele dumneavoastra de contact unor terti (persoane fizice sau juridice), nu vinde, nu ofera, nu face schimb de adrese de e-mail obtinute prin intermediul acestui site, nu divulga adresa dumneavoastra de e-mail altor persoane care acceseaza paginile acestui site, fara acordul dumneavoastra explicit.
Orice utilizator care a furnizat explicit pe site-ul www.samsonite.ro adresa sa de email poate opta ca aceasta sa fie stearsa din baza de date a www.samsonite.ro. Pentru a sterge informatiile furnizate de dumneavoastra din baza de date, este de ajuns sa ne contactati si sa cereti acest lucru telefonic sau prin email.
GBS este inregistrata si avizata de catre ANSPDCP (Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal) sub nr. de inregistrare 29649.
GBS nu isi asuma responsabilitatea pentru pierderile de informatii datorate erorilor sau eventualelor probleme de securitate ale serverului ce gazduieste site-ul nostru cat si actiunilor unor terte persoane.
INFORMARE PRIIVIND PROTECTIA SI PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Pentru ca experienta dumneavoastra pe site-ul www.samsonite.ro sa fie completa si pentru a face posibila expedierea si livrarea comenzilor plasate, trebuie sa fiti de acord ca GBS sa colecteze si sa prelucreze datele inscrise conform cerintelor Legii nr. 677/2001 si ale Legii nr. 506/2004.
Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, GBS are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra, un membru al familiei dumneavoastra ori o alta persoana.
Scopul colectarii datelor este de a trimite corespondenta, de a onora comenzile si de a realiza statistici proprii. Sunteti obligat(a) sa furnizati datele, acestea fiind necesare onorarii comenzii.
Refuzul dumneavoastra determina imposibilitatea plasarii pe acest site a comenzii dumneavoastra si prelucrarii ei.
Informatiile inregistrate sunt destinate utilizarii de catre operator si sunt comunicate numai urmatorilor destinatari: Serviciul Comercial si Serviciul Marketing - Baze de Date din cadrul GBS.
Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei.
Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor*.
Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la Secretariat, Str. Liveni nr. 43, Sector 4, Bucuresti. De asemenea, va este recunoscut dreptul de a va adresa justitiei. Datele dumneavoastra nu vor fi transferate in alta tara. Daca unele dintre datele despre dumneavoastra sunt incorecte, va rugam sa ne informati cat mai curand posibil.
*Observatie: orice persoana are dreptul de a se opune, pentru motive legitime, la prelucrarea datelor ce o privesc. Acest drept de opozitie poate fi exclus pentru anumite prelucrari prevazute de lege (de ex.: prelucrari efectuate de serviciile financiare si fiscale, de politie, justitie, securitate sociala). Prin urmare, aceasta mentiune nu poate figura daca prelucrarea are un caracter obligatoriu; orice persoana are, de asemenea, dreptul de a se opune, in mod gratuit si fara nicio justificare, la prelucrarile datelor sale personale in scopuri de marketing direct.