Transport gratuit in Romania

  >   Politica de Retur

Politica de Retur

General Business System asigura politica de retur in conditiile aplicarii Ordonantei de urgenta nr. 34/2014, privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea şi completarea unor acte normative.
Clientii* samsonite.ro pot returna produsele cumparate, in ambalajul original, in termen de 14 zile lucratoare de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.
In acest sens, clientul va formula o declaratie neechivocă, in care isi exprimă decizia de retragere din contract si/sau de a returna produsul comandat sau va putea completa acest formular de retur, care va transmis pe adresa de email retur@gbsystem.ro sau prin intermediul postei.
Conform art. 9 din O.U.G. nr. 34/2014,consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului (consumatorului), folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.
In conditiile aplicarii dispozitiilor art. 14 alin. 3 din O.U.G. nr. 34/2014, consumatorul va fi responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi functionării produselor.
General Business System  va putea percepe taxe suplimentare pentru returnarea acelor produse la care se vor constata: lipsa sau ruperea etichetelor, lipsa ambalajului original, etc., in vederea readucerii produselor la starea initiala. In atare conditii, aceste costuri vor fi unele rezonabile pentru consumator.
In conformitate cu art. 13 din O.U.G. nr. 34/2014, General Business System  va rambursa toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea consumatorului, inclusiv, după caz, costurile livrarii, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului. Plata va fi conditionata de receptionarea produselor sau de prezentarea de catre consumator a dovezii, conform careia acesta a trimis produsele.
Suma rambursata nu va include costul transportului ocazionat de livrarea produsului, asupra caruia s-a exprimat optiunea de retur, cost care a fost suportat exclusiv de GBS si nu de catre consumator.
Un produs este considerat folosit atunci cand:

  • Produsul sau ambalajul prezinta urme de uzura (modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi etc)
  • Produsul a fost folosit intensiv (de ex. urme de calatorii etc.)
Date de care trebuie tinut cont atunci cand se returneaza produsele comandate:
  • Contravaloarea transportului produselor catre firma General Business System va fi suportata de client.
  • Produsele trebuie sa fie in stare foarte buna, sa nu fie folosite sau uzate.
  • Produsele se pot returna doar in ambalajul original fara a fi deteriorate (urme de lovituri sau distrus).
  • In situatia în care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie sa fie desfacut - produsul trebuie returnat sigilat.
  • Starea produselor returanete trebuie sa fie la fel ca la achizitionarea/primirea lor. Orice semn de uzura existent pe produs sau ambalaj atrage anularea dreptului de returnare.
  • In cazul în care produsul a fost folosit (fie si numai o singura data) nu mai permite returnarea lor.
  • Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor, rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.
  • Nu se accepta pentru returnare produsele, care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc.
Daca intampinati orice probleme legate de o comanda, care nu par a putea fi rezolvate prin email sau cu persoana cu care ati discutat, puteti solicita o conciliere suplimentara, contactandu-ne pe adresa contact@gbsystem.ro
* Alte persoane decat consumatorii, consumatorul fiind orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii care, in executatea contractelor care intra sub incidenta O.U.G. nr. 34/2014, actioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de productie, artizanale ori liberale, nu pot beneficia de politica de retur a General Business System.
** Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii, se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, în urma unei notificari scrise.
*** In cazul în care clientul constata o lipsa de conformitate la produs, acesta beneficiază de garantiile asumate de catre SAMSONITE EUROPE N.V. cat și de GENERAL BUSINESS SYSTEM S.R.L..

Adresa: Str. Liveni, nr. 43, sect. 4, Bucuresti