Transport gratuit in Romania

  >   Drept de RETRAGERE

DREPTUL DE RETRAGERE AL CONSUMATORULUI

GENERAL BUSINESS SYSTEM S.R.L. (denumita în continuare”GBS”), persoana juridica romana, cu sediul in Bucuresti, Str. Liveni, nr. 43, Sector 4, cu capital social de 200 lei, fiind inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sub nr. J40/845/1992, avand codul de inregistrare fiscala RO3329718, va  asigura dreptul de retragere al consumatorului, in conditiile aplicarii prevederilor O.U.G. nr. 34/2014, privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea şi completarea unor acte normative.

Doar acei clienti ai samsonite.ro, care detin calitatea de consumatori, respectiv ”orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite în asociații, care acționează in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de productie, artizanale ori liberale (a se vedeaO.G. nr. 21/1992), beneficiaza de dreptul de retragere al consumatorului, acestia putand returna produsele cumparate prin intermediul site-ului samsonite.ro, in ambalajul original, in termen de 14 zile de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.

In acest sens, consumatorul va formula o declaratie neechivocă, in care isi exprima decizia de retragere din contract si/sau de a returna produsul comandat sau va putea completa acest formular de retur, care va transmis pe adresa de email retur@gbsystem.ro sau prin intermediul postei.

In conformitate cu dispozitiile art. 9 din O.U.G. nr. 34/2014,
consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri.

In conditiile aplicarii dispozitiilor art. 14 alin. 3 din O.U.G. nr. 34/2014, consumatorul va fi responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi functionării produselor.

GBS va putea percepe taxe suplimentare pentru returnarea acelor produse, la care se vor constata: lipsa sau ruperea etichetelor, lipsa ambalajului original, etc., in vederea readucerii produselor la starea initiala. In atare conditii, aceste costuri vor fi unele rezonabile pentru consumator.

In conformitate cu art. 13 din O.U.G. nr. 34/2014, GBS va rambursa toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea consumatorului, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului. Plata va fi conditionata de receptionarea produselor sau de prezentarea de catre consumator a dovezii, conform careia acesta a trimis produsele.

Suma rambursata nu va include costul ocazionat de procedura de returnare a produselor, pe care consumatorul il va suporta, el fiind estimat la maximum 30 lei.

Un produs este considerat folosit atunci cand:

  • Produsul sau ambalajul prezinta urme de uzura (modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi etc)
  • Produsul a fost folosit intensiv (de ex. urme de calatorii etc.)

Date de care trebuie tinut cont atunci cand se returneaza produsele comandate:

-  Produsele trebuie sa fie in stare foarte buna, sa nu fie folosite sau uzate.

-  Produsele se pot returna doar in ambalajul original fara a fi deteriorate (urme de lovituri sau distrus).

-  In situatia în care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie sa fie desfacut - produsul trebuie returnat sigilat.

-  Starea produselor returnate trebuie sa fie la fel ca la achizitionarea/primirea lor. Orice semn de uzura existent pe produs sau ambalaj atrage anularea dreptului de returnare.

-  In cazul în care produsul a fost folosit (fie si numai o singura data) nu mai permite returnarea lor.

-  Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor, rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

-  Nu se accepta pentru returnare produsele, care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc.

Daca intampinati orice probleme legate de o comanda, care nu par a putea fi rezolvate prin email sau cu persoana cu care ati discutat, puteti solicita o conciliere suplimentara, contactandu-ne pe adresa contact@gbsystem.ro

* Alti clienti, cu exceptia consumatorilor, nu pot beneficia de politica de retragere din contract a GBS.

** Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii, se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, în urma unei notificari scrise.

*** In cazul in care clientul constata o lipsa de conformitate la produs, acesta beneficiază de garantiile asumate de catre SAMSONITE EUROPE N.V. cat si de GBS.